Loading...

Reklamáció

Ha előfordul, hogy az Ön által vásárolt áru nem működik, szívesen megjavítjuk vagy újakra cseréljük.


SZÁLLÍTÁSI CÍM:

Braunys s.r.o -
Václavské náměstí 870/6
400 04 Trmice, Cseh Köztársaság


A panasz nem vonatkozik:
Fizikai sérülés
Használatból eredő kopás
A termék helytelen, nem megfelelő és gondatlan használatából eredő hibák

Az áru sérülten érkezett
Sérült küldemény esetén a csomagolásról és a dobozról fényképet kell készíteni, és fényképes dokumentációt elküldeni részünkre. Ezt követően panasztételi eljárás indul a fuvarozónál.

A megrendelésből hiányzó termékek esetén 24 órán belül tájékoztatás szükséges.


Hogyan kell eljárni a panasszal?
Töltse ki az űrlapot, és küldje el a nem működő áruval együtt az alábbi címre, szintén az űrlapon szereplő címre. Az árut normál küldeményként küldje el, ne küldjön utánvét (nem fogadják el). A szállítási költség a vevőt terheli.


Mennyi ideig tart egy panasz feldolgozása?
Fogyasztó (az a vásárló, aki nem a cégnek vásárol terméket) esetén 30 napos panasztételi határidőnk van.

Nem fogyasztó vevő (az azonosító szám az adásvételi bizonylaton szerepel) panasza esetén kötelesek vagyunk a reklamációt ésszerű határidőn belül, vagy közös megegyezés szerint kezelni.

MILYEN DOKUMENTUMOK SZÜKSÉGESEK A KÖVETELÉS KEZELÉSÉHEZ?

Nem kell mást tennie, mint csatolni egy részletesen kitöltött nyomtatványt és a nyugta/számla másolatát a megrendeléshez.


Hogyan csomagoljuk a terméket?
A nem működő árukat csomagolja védőcsomagolásba (buborékfólia, papír), és helyezze a dobozba. Javasoljuk, hogy a küldeményt a lehető leggondosabban csomagolja be. További sérülés esetén az áruért felelősséget nem vállalunk, és a legtöbb házhozszállítási szolgáltatásnál a további reklamáció nem jár sikerrel.


Hova küldjem a termékeket?
Braunys s.r.o.
Václavské náměstí 870/6
40004 Trmice, Cseh Köztársaság

Hogyan szállítják vissza hozzám az árumat?
A reklamáció pozitív megoldása esetén az árut általában ugyanazzal a szállítási szolgáltatással küldjük ki, mint amilyen a megrendelésben volt. A szállítási szolgáltatást azonban módosíthatjuk.


Az állítást elutasították
Ha reklamációját elutasítják, az árut visszaküldjük Önnek.